[b]Din Forumprofil, (Llink): [/b]https://zecrorp.mistforums.com/user/378263
[b]Dit Navn: [/b]Iqbal Svenson
[b]Dit Steam ID64: [/b]
[b]Hvornår blev du Banned: [/b]I dag / 19-07-18
[b]Hvem var den Personen fra Staff som Banned Dig: [/b]Mikkel den gode gud :p
[b]Beskriv Kort, hvad der skete, og hvad der førte til at Du fik Ban: [/b]Jeg mistede pludselig mine 873 millioner, og derefter blev jeg beskyldt for at havde mod menu. De spørger så om jeg hacker selv, eller om en ven har givet mig det. Da i dette tilfælde det så var en ven der havde givet mig dem, nægter jeg at sige hans navn. Mikkel vælger så at give mig straffen, selvom deres egen moderator tidligere også havde et meget højt beløb af penge, men han blev ikke bannet.
[b]Ban Grund: [/b]Spawne penge
[b]Warning Points: ???
Var det et Perm Ban: [/b]Nope 2 uger
[b](Hvis ikke, hvor lang Tid fik Du): [/b]Jeg fik 2 uger
[b]Hvad har du Lært af Dette: (30 Ord) Ved ikke helt hvad har jeg lært af dette?
Hvorfor skulle vi Unban Dig (40 Ord):[/b] I skal unbanne mig, fordi at jeg ingenting har gjort udover at lade være med at stikke en ven i rykken. Denne handling fra jeres staffteam er dybt uretfærdig, og derfor fortjener jeg at blive unbannet. At i vælger at banne mig som er uskyldig, er et direkte tegn på svaghed fra jeres side af.
[b]Hvis du har nogen Beviser så Indsæt Dem Her --INGEN BEVISER--
Tak fordi du læste dette. -[/b][i] Iqbal[/i]
Din Forumprofil, (Llink): https://zecrorp.mistforums.com/user/378263
Dit Navn: Iqbal Svenson
Dit Steam ID64:
Hvornår blev du Banned: I dag / 19-07-18
Hvem var den Personen fra Staff som Banned Dig: Mikkel den gode gud :p
Beskriv Kort, hvad der skete, og hvad der førte til at Du fik Ban: Jeg mistede pludselig mine 873 millioner, og derefter blev jeg beskyldt for at havde mod menu. De spørger så om jeg hacker selv, eller om en ven har givet mig det. Da i dette tilfælde det så var en ven der havde givet mig dem, nægter jeg at sige hans navn. Mikkel vælger så at give mig straffen, selvom deres egen moderator tidligere også havde et meget højt beløb af penge, men han blev ikke bannet.
Ban Grund: Spawne penge
Warning Points: ???
Var det et Perm Ban: Nope 2 uger
(Hvis ikke, hvor lang Tid fik Du): Jeg fik 2 uger
Hvad har du Lært af Dette: (30 Ord) Ved ikke helt hvad har jeg lært af dette?
Hvorfor skulle vi Unban Dig (40 Ord): I skal unbanne mig, fordi at jeg ingenting har gjort udover at lade være med at stikke en ven i rykken. Denne handling fra jeres staffteam er dybt uretfærdig, og derfor fortjener jeg at blive unbannet. At i vælger at banne mig som er uskyldig, er et direkte tegn på svaghed fra jeres side af.
Hvis du har nogen Beviser så Indsæt Dem Her --INGEN BEVISER--
Tak fordi du læste dette. - Iqbal