Support Ansøgning - Anders Borg

45 views
In-Game Navn?: Anders Borg

IRL Navn? (Efternavn også kan også skrives privat): Andreas 

Fødselsdag? 19/05/04

Skriv lidt om dig selv IRL: Jamen, mit navn det er Andreas. I min hverdag dyrker jeg, sport på højtplan. Jeg spiller fodbold i fodboldklubben KB. Når jeg ikke spiller fodbold, er jeg sammen med mine venner. Jeg elsker også at spille computer, jeg spiller ikke et specifikt spil. Spiller Fortnite og GTA.

Hvad er RDM?: RDM det er at du bare dræber folk, uden at have et godt grundlag for det. 

Må man lave RDM?: Det må du ikke nej. 

Hvad er VDM?: VDM er, når du bruger et køretøj eller lignende, til bare at køre folk ned, uden god RP grund. 

Må man lave VDM?: Det må du heller ikke. 

Hvad er NLR?: Når at du bare husker dit gamle liv. 

Må man bryde NLR?: Det kan man ikke nej. 

Hvad er FailRP?: FailRP er at du laver et skidt RP, fx bare hvis du er bevistløs. Så må du ik bare ligge og snakke. 

Må man lave FailRP?: Det må du heller ikke. 

Hvad er Meta-Gaming?: At du udnytter information uden for din Karekter. 

Må man Meta-Game?: Nope. 

Hvad er CopBait?: At du prøver at tiltrække politiets opmærksomhed uden grund :D

Må man CopBaite?: Nej. 

Du ser en person der skyder en uden at starte RP du står og kigger på det som staff, hvad vælger du at gøre i denne situation?: Jeg skynder mig hen til ham og høre hvad fanden det er han har gang i. Hvis offeret er skudt så han ligger bevistløs, tilkalder jeg EMS, hvis ikke EMS er på. Respawner jeg ham med magt, fordi det ikke er fair for ham. Derefter får jeg fat i personen som har gjort det, så giver jeg ham den straf han fortjener. I dette tilfæld, for FailRP.

Har du forstand på FiveM?: Det har jeg. 

Hvad kan du give os?: Jeg kan give jeg en arrangerede dreng, som giver spillerne den mest professionelle support, ikke kun på serveren, men også på discorden. 

Andet vi skal vide?: Nej, ikke andet end i må have en god aften :D 

Vi har valgt at AFVISE din ansøgning

Grund: Ikke nok aktiv på serveren og vi søger ikke staff lige nu.

//Pjom [Mod]

Reply