[ACCEPTEREDE] Politi Ansøgning

65 views
Personlige Information - IRL AldersKrav 13+

Alder: 14

Fornavn: Fillip

Personlige Information - Ingame

Navn: Frank

Spørgsmål

Hvorfor vil du ønsker at bliver en Betjent? (50 ord): Jeg ønsker at blive betjent fordi jeg syndes det er en spændende måde at kunne lære nye mennesker at kende, jeg kan godt lide ved jobbet at man kan gå stille og roligt og hyggesnakke med folk til at man lige pludselig skal eftersætte en en bil der  kører  med 200 kmt, altså man ved aldrig hvad der sker når man er på arbejde. Så jeg vil synes det ville være utrolig fedt at kunne lave nogle sindssyge RP situationer, for som betjent kommer man ofte ud for en masse fede situationer, som lige fra at skulle give en bøde for at køre for stærkt til at sætte nogle bag træmmer.

Hvad gør dig mere kvalificeret end andre ansøgere? (25 ord): I skal vælge mig frem for andre fordi jeg er en meget positiv person, og vil mene jeg er meget seriøs med det jeg laver. Man kan godt lave sjov og spas med mig. Jef bil mene jeg vil være en god politibetjent da jeg synes selv jeg er god til at køre bil. jeg vil sige jeg er god til at tale med folk hvilket er en kæmpe fordel når man gerne vil være betjent jeg er en meget venlig person som man kan snakke med.  

Har du nogen tidligere erfaringer inden for Betjent ?: ja har været betjent/aks på en anden server 

Hvem er den nuværende Rigspolitichef ?: Jonas Kofoed

Er du en tålmodig person ?: ja vil jeg da selv sige 

Er du i stand til at arbejde under stressede situationer ?: ja  det vil jeg da selv sige 

Godkendt - kontakt mig på discorden

// Jonas Kofoed   

Rigspolitichef

Reply