[b]- Politi skabelon (IRL)[/b] [b]- Navn: Marius[/b][b]- Alder: 15 (Stemme ikke i overgang)[/b][b]- Discord navn: xXWizardHacksXx#8973[/b][b]- ID på serveren: Kan ikke huske det, da det er langtid siden. Jeg har spillet på den.[/b] [b]- Hvorfor vil du gerne i politiet (100+ ord) Jeg vil gerne ind i politiet, fordi jeg synts det er lidt kedeligt at være civil. Magter ikke det der med at være kriminel. Da du kun går ind i en cirkel høster og sådan noget. Og der er ikke rp i det. Også syntes jeg at jeg er bedre til at rp, som betjent. Da det er noget jeg kan lide. Også vil jeg gerne blive det i min IRL Karriere. [/b] [b]- Har du tidligere erfaring med Politiet, hvis ja så hvilken server? Ja. Jeg har været vicerigspoliti chef på spd. Også har jeg været rigspolitichef inde på Galaxy. Men ikke så meget, fordi de satte aldersgrænsen op til 18+ Ellers har jeg været betjent på DandreamRP og Southprime. Har også været Civil betjent på JyllandskBy helt fra starten af. Men den er lukket. Ellers har jeg nogen dokumenter til politi ledelsen, der godt kunne hjælpe jer;)[/b] [b]- Har du tidligere erfaring med RP? Ja, har cirka 500 timer i rp. + Whitelist til Daybourne. Ellers masser af streams. Jeg ser meget rp stream.[/b] [b]- Hvor mange timer er du aktiv om ugen? Jeg er aktiv minimum 19 timer om ugen. Og der skal ske et eller andet galt, vis jeg er på under. [/b] [b]- Lidt om din karakter, hvordan han er, og hvordan han opfører sig: Børge Jensen er taxamand. Børge har været på politi træninger utallige gange og blevet accepteret. Børge er en fysisk stiller rolig mand. Børge er 33 år og bor på fyn, Børge’s far var engang Aks. Men blev skudt i et bankrøveri, Og døde på stedet. Børge’s drøm er at blive Undercover/civil betjent. Men han vil også gerne følge hans fars fodspor som aks. Børge har flyttet fra by til by, men har aldrig fundet det perfekte sted. Nu er Børge flyttet til ZecroRP igen, og vil gerne være med i politi korpset.[/b] [b]- Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre? (50+ ord) I skal vælge mig, begrund af min alder. Også min erfaring. Især da jeg ved hvordan man laver politi arbejde. Også vil jeg gøre mit bedste arbejde som politi. Også vil jeg altid have seriøst politi arbejde også på radioen. Kender også radio regler og hvordan man tilkalder forstærkning. Også hvordan man siger på radioen. At jeg laver en standning på en Audi R8 med nummer plade ####### Kan jeg få tjekket den op? Kender de fleste basic regler som politi.[/b] [b]- Hvis der står en sur mand med en kniv rettet mod dig, og siger, at han gerne vil være fri og, at han ville finde dig og din familie hvis du siger det i radioen. Hvad gør du så? (75+ ord) Til at starte med, vil jeg sige på radioen. At jeg stopper en sur mand med en kniv. Kan godt bruge 1 patrulje vogn mere jer ud. Også vil jeg prøve at tale manden til ro. Indtil min næste patrulje kommer også anholder vi ham. Også fortæller hans rettigheder på vej til bilen. Også tager jeg/vi ham på stationen og giver ham hans straf.[/b] [b]- Andet vi skal vide? Ja. Er på fredag 16-17, også er jeg væk i 7 dage.[/b]
- Politi skabelon (IRL) - Navn: Marius- Alder: 15 (Stemme ikke i overgang)- Discord navn: xXWizardHacksXx#8973- ID på serveren: Kan ikke huske det, da det er langtid siden. Jeg har spillet på den. - Hvorfor vil du gerne i politiet (100+ ord) Jeg vil gerne ind i politiet, fordi jeg synts det er lidt kedeligt at være civil. Magter ikke det der med at være kriminel. Da du kun går ind i en cirkel høster og sådan noget. Og der er ikke rp i det. Også syntes jeg at jeg er bedre til at rp, som betjent. Da det er noget jeg kan lide. Også vil jeg gerne blive det i min IRL Karriere. - Har du tidligere erfaring med Politiet, hvis ja så hvilken server? Ja. Jeg har været vicerigspoliti chef på spd. Også har jeg været rigspolitichef inde på Galaxy. Men ikke så meget, fordi de satte aldersgrænsen op til 18+ Ellers har jeg været betjent på DandreamRP og Southprime. Har også været Civil betjent på JyllandskBy helt fra starten af. Men den er lukket. Ellers har jeg nogen dokumenter til politi ledelsen, der godt kunne hjælpe jer;) - Har du tidligere erfaring med RP? Ja, har cirka 500 timer i rp. + Whitelist til Daybourne. Ellers masser af streams. Jeg ser meget rp stream. - Hvor mange timer er du aktiv om ugen? Jeg er aktiv minimum 19 timer om ugen. Og der skal ske et eller andet galt, vis jeg er på under. - Lidt om din karakter, hvordan han er, og hvordan han opfører sig: Børge Jensen er taxamand. Børge har været på politi træninger utallige gange og blevet accepteret. Børge er en fysisk stiller rolig mand. Børge er 33 år og bor på fyn, Børge’s far var engang Aks. Men blev skudt i et bankrøveri, Og døde på stedet. Børge’s drøm er at blive Undercover/civil betjent. Men han vil også gerne følge hans fars fodspor som aks. Børge har flyttet fra by til by, men har aldrig fundet det perfekte sted. Nu er Børge flyttet til ZecroRP igen, og vil gerne være med i politi korpset. - Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre? (50+ ord) I skal vælge mig, begrund af min alder. Også min erfaring. Især da jeg ved hvordan man laver politi arbejde. Også vil jeg gøre mit bedste arbejde som politi. Også vil jeg altid have seriøst politi arbejde også på radioen. Kender også radio regler og hvordan man tilkalder forstærkning. Også hvordan man siger på radioen. At jeg laver en standning på en Audi R8 med nummer plade ####### Kan jeg få tjekket den op? Kender de fleste basic regler som politi. - Hvis der står en sur mand med en kniv rettet mod dig, og siger, at han gerne vil være fri og, at han ville finde dig og din familie hvis du siger det i radioen. Hvad gør du så? (75+ ord) Til at starte med, vil jeg sige på radioen. At jeg stopper en sur mand med en kniv. Kan godt bruge 1 patrulje vogn mere jer ud. Også vil jeg prøve at tale manden til ro. Indtil min næste patrulje kommer også anholder vi ham. Også fortæller hans rettigheder på vej til bilen. Også tager jeg/vi ham på stationen og giver ham hans straf. - Andet vi skal vide? Ja. Er på fredag 16-17, også er jeg væk i 7 dage.